تفاوت هتل ها و سوئیت هتل آپارتمان ها

مهم ترین تفاوت میان هتل ها و سوئیت هتل آپارتمان های تبریز را به سه بخش کلی تقسیم می کنیم:

1- اولین تفاوت در نوع و متراژ واحد اقامتی است
در سوئیت هتل آپارتمان همانطور که از اسم آن پیداست شما یک واحد آپارتمانی دریافت خواهید کرد که شامل اتاق خواب، حال ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی خواهد بود، اما در هتل ها شما تنها یک اتاق دریافت خواهید کرد و امکان آشپزی را دارا نخواهد بود و فقط شامل تخت و سرویس بهداشتی می باشد.
پس چنانچه تعداد اعضای خانوادتان زیاد باشد و می خواهید در کنار یکدیگر حضور داشته باشید انتخاب سوئیت هتل آپارتمان در تبریز شامل یک خوابه، دو خوابه و یا سه خوابه بصرفه ترین انتخاب خواهد بود.

2- تفاوت بعدی نوع ارائه خدمات هتل ها و‌ هتل آپارتمان ها هست

به این ترتیب که خدمات متعددی به میهمانان ارائه خواهد شد که بر اساس نوع و کیفیت خدمات به آن ها از یک تا پنج ستاره داده می شود. خدماتی همچون روم سرویس، کافی شاپ، لابی، استخر، مجموعه ورزشی، مجموعه تفریحی فروشگاه و غرفه، اینترنت و … اما در سوئیت هتل آپارتمان ها هیچ اجباری به داشتن این نوع خدمات نیست به همین علت هم هتل آپارتمان ها بدون ستاره فعالیت میکنند و چنانچه هتل آپارتمان این خدمات را ارایه دهد در واقع شامل دریافت ستاره نمی شود‌
برخی از سوئیت ها و هتل آپارتمان های تبریز نیز خدماتی در حد یک هتل مجلل به مسافرانشان ارائه میکنند،.
پس چنانچه امکانات و خدمات یک هتل،هتل آپارتمان و سوئیت در تبریز برای شما مهم می باشد لطفا قبل از انتخاب هتل، هتل آپارتمان و سوئیت در تبریز خدمات آنها را با هم مقایسه کنید

3- تفاوت در مساحت، نقشه و طراحی ساختمان هتل ، هتل آپارتمان و سوئیت در تبریز آنها را از هم متمایز ساخته است.
هتل می بایست در سازه خود اصول و قواعدی را رعایت کند که این اصول برای هتل آپارتمان ها و سوئیت در تبریز چندان اجباری نیست. رعایت این قوانین در ساخت هتل قطعا در افزایش ستاره هتل بسیار موثر خواهد بود مواردی همچون: ابعاد و مساحت لابی، تعداد اتاق واحد اقامتی، داشتن پارکینگ، داشتن رستوران و خدمات تفریحی و.

Avatar
پشتیبانی آنلاین
ارتباط با کارشناس واحد پشتیبانی
سلام !
اگر سوالی دارید در خدمت هستم
09904577748
Whatsapp Phone Telegram